poniedziałek, 4 lutego 2013

Skalpel Ewy Chodakowskiej

Jestem właśnie po pierwszym treningu z Ewą. Skalpel I zaliczony :D

Łatwo nie było, najpierw zrobiłam rozgrzewkę:


A potem wzięłam się ostro za Skalpel:



Mam nadzieję, że uda mi się ćwiczyć te minimum 3 razy w tygodniu.
Dzisiaj postanowiłam nie siedzieć na kanapie i oglądać zdjęcia dziewczyn z idealnym ciałem, powiedziałam sobie "koniec wzdychania, trzeba się wziąć za siebie". 

Będę starała się robić zdjęcia żeby na koniec pokazać Wam moją metamorfozę:) 
Na razie w planach mam wytrzymać miesiąc, zobaczymy jak to będzie z tym moim zapałem ;)


Wy tez ćwiczycie? A może któraś z Was też teraz zacznie razem ze mną?

Na koniec trochę motywacji, jak można wyglądać :






A tutaj efekty jednej z dziewczyn , które ćwiczyły z Ewą:



Edit: Chciałam właśnie wziąć prysznic, ale okazało się , że w moim bloku nie będzie wody przez najbliższe 2 godziny ;/  wrocLOVE <3



28 komentarzy:

  1. od kilku dni chce zacząć ćwiczyć ale dziś już na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak właśnie skończyłam trening gwiazd z ola szwed, mało bo mało ale jakoś trzeba zaczynać ! ;) A ty jak tam :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. kurdee, do wakacji coraz mniej czasu! Muszę się też wziąć za siebie. Efekt tej dziewczyny fenomenalny! Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia !! efekt dziewczyny ze zdjęcia rewelacyjny ale obawiam się że była dodatkowo na ostrej diecie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już ćwiczę 2,5 tygodnia z Ewą, ubyło mi 3 kg, ćwiczę codziennie inny, bo inaczej szybko mi się nudzą treningi jak jest codziennie taki sam. Powodzenia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluję :) A jesteś na jakiejś diecie czy tylko same ćwiczenia? :)

      Usuń
  6. ja zaczynam od jutra!! koniec biernego przyglądania się i marzeń o idealnej sylwetce. Kto się przyłącza ?? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie :D ja też ćwiczę , więc możemy razem się motywować :)

      Usuń
    2. super ;d pierwszy skalpel za mną, mam nadzieję, że szybko się nie poddam.

      Usuń
  7. Ja tez dopiero startuje, wlasnie byl moj pierwszy raz ze skalpelem. Wydaje mi sie, ze to dziala, miesnie pracuja, czuje to.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam, ale po każdym treningu czuję się chudsza:-)

      Usuń
  8. Dziewczyny zaczynam z wami;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ja się za chwilę zabieram za następny skalpel :D

      Usuń
  9. Właśnie skończyłam turbo, to był mój pierwszy raz. Oczywiście nie dałam rady zrobić wszystkich ćwiczeń, ale jak już skończyłam byłam z siebie zadowolona, że się nie poddałam i nie wyłączyłam programu. W trakcie ćwiczeń oczywiście nie obyło się bez zwyzywania Ewki, ale i tak ją kocham :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam za pierwszym razem :D ale po 3 już było ok , prawie wszystkie ćwiczenia zrobiłam . Życzę powodzenia!:*

      Usuń
  10. Wlasnie zakonczylam swoje drugie spotkanie ze skalpelem. Oby tak dalej, zycze sobie i wam wytrwalosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie dopiero zaczynam ćwiczyć z Ewą i mam nadzieję, że dam radę:) A tobie życzę powodzenia i trzymam kciuki! :) Osiągniemy sukces!
    A tak poza tym fajny blog! :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam również do siebie:
    http://anya-secretdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No dziewczyny zabieram sie do kolejnego skalpela, to juz trzeci. Narazie nie zauwazylam zmian, ale jestem dopiero na poczatku:-) Mam nadzieje ze te cwiczenia naprawde sa takie dobre jak mowia! Siostra mojej kolezanki nie miala specjalnej diety, tylko trzy razy w tygodniu cwiczyla z Ewa i w ciagu miesiaca udalo jej sie zrzucic 5 kg!!! TEZ BYM TAK CHCIALA...

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę, ćwiczę codziennie, staram się być systematyczna, ale mam baaaaaardzo duży problem! SŁODYCZE ;/ jakie macie sposoby żeby je ograniczyć? jak sobie z tym poradzić?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się zamieniać je na coś zdrowszego np. pisatcje, orzechy . Zamiast chipsów jem Jabcusie- suszone jabłka. Oprócz tego staram się dużo pić herbat albo samej wody, bo czasami odczuwa się głód a tak na prawdę chcę się nam pić.
      Albo robię coś innego :D kupuję moją ulubioną czekoladę, najsłodszą jaką znam - Milka Toffee Wholenut i jem na smaka d-3 kostki i wtedy jestem zadowolona , że zjadłam coś co lubię a nie pochłonęłam np całej tabliczki czekolady czy paczki chipsów :)

      Usuń
    2. zgadzam się! Najlepsze są bakalie. Są bardzo słodkie ale i zdrowe :) Polecam także gorzką czekoladę, też jest zdrowa ale nie można od razu zjeść całej tabliczki :// szkoooda :D

      Usuń
  14. W sumie to nie wiem, mialam kolezanke z podobnym problemem. Wiem ze brala chrom, on ogranicza apetyt. Z tego co mowila to duzo jej to dalo, jej ochotka na slodycze byla mniejsza a co z tym idzie to zrzucla kilka kg.

    OdpowiedzUsuń
  15. WSZYSTKIEGO DOBREGO Z OKAZJI DNIA KOBIET:-) Usmichu na twarzy, zadowolenia z siebie, wytrwalosci w dazeniu do celu, ale przede wszystkim akceptacji siebie, takij jaka sie jest:-) NAJWAZNIESZE JEST PIEKNO WEWNETRZNE:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Siemka :> ja od wczoraj zaczęłam ćwiczyć :) jak myślisz czy sam skalpel wystarczy czy warto go po jakimś czasie zamienić na Killer ( to jeden z zestawów ćwiczeń E.Chodakowskiej) :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę,że warto urozmaicić trening, wtedy efekty będą szybciej widoczne. a podczas takich samych ćwiczeń nie będzie to już tak efektywne. Trzymam kciuki :)

      Usuń